AyrıcaLıkLı Olduğunuzu Hissedin..!!!
 
AnasayfaPortalTakvimSSSKayıt OlGiriş yap
Ortaklar
 Hoşgeldin; Misafir

Toplam 2 Mesajın Var.

Kayıt Tarihin:

Son Ziyaretiniz:


3364 Gündür yayındayız
2013 Konumuz var
5589 Mesaj gönderildi
139 Kullanıcımız Var
Son Üyemiz : Guduu
En son konular
» Almost as cut-price as download
Çarş. Ağus. 03, 2011 8:05 pm tarafından Misafir

» MİLLETTTTTTTT NERDESİNİZZZZZZ
Ptsi Ara. 07, 2009 3:51 pm tarafından NURUM_NUR

» Avusturyadan kimsecikler yokmu yaa bende tanismak istiyorum yakinimdan birileriyle
Ptsi Ocak 05, 2009 10:27 am tarafından hayat41

» YARIŞMAYA KATILAN MASA RESİMLERİ(lutfen resimleri aynı başlıkta buradan paylaşalım)
Perş. Ara. 25, 2008 11:49 pm tarafından pınkrose

» 18 ÇANKIRI
Salı Ara. 23, 2008 4:57 pm tarafından hayat41

» lalelerim sarardıı
Ptsi Ara. 22, 2008 10:23 am tarafından ayşe42

» COCUKLARIMIZA ELBISELER DIKELIMMI????? (DOGMAMIS COCUGUMA DON BICIYOM :)))))
Salı Ara. 16, 2008 8:18 pm tarafından devit

» PILOTUN EL BECERİLERİ
Salı Ara. 16, 2008 8:07 pm tarafından devit

» YAZ SERGİMİZDEN GÖRÜNTÜLER
Salı Ara. 16, 2008 8:05 pm tarafından devit

Kimler hatta?
Toplam 1 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 1 Misafir

Yok

Sitede bugüne kadar en çok 203 kişi Ptsi Tem. 31, 2017 6:38 pm tarihinde online oldu.

Paylaş | 
 

 KOL EGZERSİZLERİ

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Misafir
Misafir



MesajKonu: KOL EGZERSİZLERİ   Ptsi Eyl. 15, 2008 6:53 am

KOL EGZERSİZLERİ
Kol üstlerinin kaslarını güçlendirmek, kan dolaşımını hızlandırıp için dört hareket veriyoruz. Bunları her gün yapmalısınız. Hafta(j bir uzun süre egzersiz yapmaktansa, her gün biraz hareket daha sonuç verir. Bunların hepsini yapmak şart değildir. İsterseniz içlerinden ikisini seçebilirsiniz.
1.Kollan Arkada Değdirme: Bacakları biraz aralayarak dik duru, Kollan omuz hizasında birbirine paralel olarak öne doğru uzatın Avuçlar yere dönük olsun. Kollan aynı hizada tutmaya çalışarak hızla geriye atın. Parmak uçları arkada birbirine değene kadar kolları zorlayın. Bu hareketi en az 6 defa yapın.
2. Omuz Oynatma: Ayaklan aralayarak dik durun. Kollan omu hizasında iki yana açın. Avuçlar öne baksın. Yumruklarınızı kın, göğüs üstünde omuzların hemen altına dayayın. Sanki göğüsleri birbirine bitiştirmek ister gibi yumruklarla iki yandan bastırın. Bu durumda yumrukları iki defa zıplatır gibi oynatın. Kolları ağır ağır açarak başlangıç durumuna gelin. Bu hareketi en az defa yapın.
3.Ağırlık Kaldırma: 1,5 kilo ağırlığında bir ağırlık kullanın. Gülle, kum torbası, kitap olabilir. Ağırlığı sıkıca bir elle tutarak kolu başın üstüne kaldırın. Dirseği bükmeyin. Kol başa yakın olsun. Sırtınız da düz durmalıdır. Dirseği bükerek ağırlığı geriye doğru indirin öbür omzunuza dokunun. Kolu tekrar havaya kaldırın. Bu hareketi iki kolla da ağır ağır, güç harcayarak önceleri 10’ar defa yapın, zamanla 20 defaya çıkarın.

4.Bu bir denge egzersizidir: Burada, harekete karşılık bir dirençleri
karşılaşacaksınız. Bir kapı aralığında durarak ayakları biraz aralayın. Yumrukları sıkın, kolları yukarıya kaldırıp iki yana açarak kapı çerçevesine dayayın. Avuçlar tahtalara doğru olmalıdır,.Derin bir soluk alıp yumruklarla kapı çerçevesini itmeye çalışın.İtin, 3'e kadar sayın. Gevşeyin. Günde 3 itmeyle başlayın, zamanla hareketi 5'e kadar çıkarın.

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
KOL EGZERSİZLERİ
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» NORVEÇ ATASÖZLERİ
» marcos

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
KıRMıZı RuGaN :: SPOR :: Bölgesel hareketler-
Buraya geçin: