AyrıcaLıkLı Olduğunuzu Hissedin..!!!
 
AnasayfaPortalTakvimSSSKayıt OlGiriş yap
Ortaklar
 Hoşgeldin; Misafir

Toplam 2 Mesajın Var.

Kayıt Tarihin:

Son Ziyaretiniz:


3694 Gündür yayındayız
2013 Konumuz var
5589 Mesaj gönderildi
139 Kullanıcımız Var
Son Üyemiz : http://kirmizirugan.yetkin-forum.com/profile.forum?mode=viewprofile&u=147Guduu
En son konular
» Almost as cut-price as download
Çarş. Ağus. 03, 2011 8:05 pm tarafından Misafir

» MİLLETTTTTTTT NERDESİNİZZZZZZ
Ptsi Ara. 07, 2009 3:51 pm tarafından NURUM_NUR

» Avusturyadan kimsecikler yokmu yaa bende tanismak istiyorum yakinimdan birileriyle
Ptsi Ocak 05, 2009 10:27 am tarafından hayat41

» YARIŞMAYA KATILAN MASA RESİMLERİ(lutfen resimleri aynı başlıkta buradan paylaşalım)
Perş. Ara. 25, 2008 11:49 pm tarafından pınkrose

» 18 ÇANKIRI
Salı Ara. 23, 2008 4:57 pm tarafından hayat41

» lalelerim sarardıı
Ptsi Ara. 22, 2008 10:23 am tarafından ayşe42

» COCUKLARIMIZA ELBISELER DIKELIMMI????? (DOGMAMIS COCUGUMA DON BICIYOM :)))))
Salı Ara. 16, 2008 8:18 pm tarafından devit

» PILOTUN EL BECERİLERİ
Salı Ara. 16, 2008 8:07 pm tarafından devit

» YAZ SERGİMİZDEN GÖRÜNTÜLER
Salı Ara. 16, 2008 8:05 pm tarafından devit

Kimler hatta?
Toplam 2 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 2 Misafir

Yok

Sitede bugüne kadar en çok 203 kişi Ptsi Tem. 31, 2017 6:38 pm tarihinde online oldu.

Paylaş | 
 

 ÇALIŞIRKEN ZAYIFLAYIN

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Misafir
Misafir



MesajKonu: ÇALIŞIRKEN ZAYIFLAYIN   Ptsi Eyl. 15, 2008 6:29 pm

Detaylar: Fazla kilolarınızdan yakınıyor, ancak bir türlü diyet yapamıyorsanız, "çalışma diyeti" tam size göre. Kolayca uygulayabileceğiniz bu diyetle, ayda 4 - 5 kilo verebilirsiniz!

Diyet uzmanı Aşkın Yüksel, günde yaklaşık 1350 kaloriden oluşan diyeti, çalışanların işyerinde ya da çevresinde rahatça bulabileceği besinlerle zorluk çekmeden uygulayabileceğini söyledi.

Limon ve sirke serbest

Diyet boyunca bağırsaklarında tembellik olanların salatalarında çok az bitkisel yağ veya 3 - 4 adet zeytin kullanabileceğini söyleyen Yüksel, sirke ve limonun her zaman serbest olduğunu vurguladı.

• 1. Gün
07.00 - 09.30: 1 bardak meyve suyu (şekersiz), 50 gram (2 ince dilim) kaşarla yapılmış tost
10.00 - 10.30: 100 gram elma (bir küçük boy)
12.00 - 13.00: Yarım porsiyon yağsız döner, 1 bardak ayran ve salata
16.00: 100 gram kayısı
19.00 - 20.30: 200 gram tavuk ızgara, 1 tabak salata

• 2. Gün
07.00 - 09.30: Şekersiz çay, 1 ince dilim salam, yeşil biber ve domates, 25 gram (bir ince dilim) kepek ekmeği
10.00 - 10.30: 100 gram şeftali (bir küçük boy)
12.00 - 13.00: Maksimum iki yumurtayla hazırlanmış menemen, 25 gram kepek ekmeği ve salatalık
16.00: 100 gram armut (kabuğu soyulmadan yenilecek)
19.00 - 20.30: 2 ince dilim bonfile, 2 yemek kaşığı yağsız pilav, garnitür olarak bezelye ve havuç, 1 tabak salata

• 3. Gün
07.00 - 09.30: Şekersiz çay, 1 kibrit kutusu (30 gram) beyaz peynir, 25 gram kepek ekmeği, domates ve salatalık
10.00 - 10.30: 200 gram karpuz (1 ince dilim)
12.00 - 13.00: 2 adet sosis ızgara, 1 tabak salata
16.00: 50 gram (yarım) muz
19.00 - 20.30: Izgara ya da haşlanmış balık, yeşil salata, 2 parça çikolata

• 4. Gün
07.00 - 09.30: 1 su bardağı süt, 50 gram muz, 25 gram kepekli bisküvi ya da galeta
10.00 - 10.30: Yarım simit
12.00 - 13.00: 5 adet ızgara köfte (150 gram), 25 gram kepek ekmeği ve salata
16.00: 1 dilim kavun (200 gram)
19.00 - 20.30: Yiyebildikleri kadar meyve salatası

• 5. Gün
07.00 - 09.30: Şekersiz limonlu ıhlamur, 50 gram kepek ekmeği, 30 gram (1 kibrit kutusu) kaşar peyniri, domates ve salatalık
10.00 - 10.30: Bir avuç maltaeriği
12.00 - 13.00: Ekmeksiz 2 adet hamburger köftesi, 3 - 4 adet kızarmış patates, salata, diyet içecekler ya da ayran
16.00: 1 su bardağı taze sıkılmış meyve ya da sebze suyu, 2 - 3 adet diyet bisküvi
19.00 - 20.30: 4 kalem pirzola, 2 yemek kaşığı bulgur pilavı, garnitür olarak iki yemek kaşığı bezelye ve havuç, salata

• 6. Gün
07.00 - 09.30: Şekersiz çay, 1 adet poğaça, domates, yeşil biber
10.00 - 10.30: Bir avuç üzüm
12.00 - 13.00: 400 gram yağsız yoğurt ve yanında iki havuç, 25 gram kepek kepek ekmeği, 200 gram meyve
16.00: 1 adet kivi
19.00 - 20.30: 2 ince dilim (200 gram) bonfile, salata

• 7. Gün
07.00 - 09.30: Şekersiz çay, 2 adet sosis ızgara, 25 gram kepek ekmeği, domates ve salatalık
10.00 - 10.30: Bir bardak limonata, 3 adet diyet bisküvi
12.00 - 13.00: 1 adet lahmacun, ayran ve bol salata
16.00: 2 top dondurma
19.00 - 20.30: 100 gram kuşbaşı dana etiyle birlikte yapılacak 200 gram taze fasulye, 2 yemek kaşığı makarna, salata ve 100 gram yoğurt

Alıntı
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
ÇALIŞIRKEN ZAYIFLAYIN
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
KıRMıZı RuGaN :: ÖNCE SAĞLIK :: Diyet Ve Sağlıklı Beslenme-
Buraya geçin: