AyrıcaLıkLı Olduğunuzu Hissedin..!!!
 
AnasayfaPortalTakvimSSSKayıt OlGiriş yap
Ortaklar
 Hoşgeldin; Misafir

Toplam 2 Mesajın Var.

Kayıt Tarihin:

Son Ziyaretiniz:


3453 Gündür yayındayız
2013 Konumuz var
5589 Mesaj gönderildi
139 Kullanıcımız Var
Son Üyemiz : Guduu
En son konular
» Almost as cut-price as download
Çarş. Ağus. 03, 2011 8:05 pm tarafından Misafir

» MİLLETTTTTTTT NERDESİNİZZZZZZ
Ptsi Ara. 07, 2009 3:51 pm tarafından NURUM_NUR

» Avusturyadan kimsecikler yokmu yaa bende tanismak istiyorum yakinimdan birileriyle
Ptsi Ocak 05, 2009 10:27 am tarafından hayat41

» YARIŞMAYA KATILAN MASA RESİMLERİ(lutfen resimleri aynı başlıkta buradan paylaşalım)
Perş. Ara. 25, 2008 11:49 pm tarafından pınkrose

» 18 ÇANKIRI
Salı Ara. 23, 2008 4:57 pm tarafından hayat41

» lalelerim sarardıı
Ptsi Ara. 22, 2008 10:23 am tarafından ayşe42

» COCUKLARIMIZA ELBISELER DIKELIMMI????? (DOGMAMIS COCUGUMA DON BICIYOM :)))))
Salı Ara. 16, 2008 8:18 pm tarafından devit

» PILOTUN EL BECERİLERİ
Salı Ara. 16, 2008 8:07 pm tarafından devit

» YAZ SERGİMİZDEN GÖRÜNTÜLER
Salı Ara. 16, 2008 8:05 pm tarafından devit

Kimler hatta?
Toplam 1 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 1 Misafir :: 1 Arama motorları

Yok

Sitede bugüne kadar en çok 203 kişi Ptsi Tem. 31, 2017 6:38 pm tarihinde online oldu.

Paylaş | 
 

 Mevsime göre sağlıklı beslenme

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
desibel
KıRMıZı RuGaN TeaM
KıRMıZı RuGaN TeaM
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 399
Yaş : 49
Nerden : İzmir
İş/Hobiler : Eğitimci-Bağlama çalmak, kitap okumak.
Lakap : *****
Rep :
999 / 100999 / 100


MesajKonu: Mevsime göre sağlıklı beslenme   Çarş. Ekim 01, 2008 7:10 pm

İşte size yılın 12 ayında neler yapmanız gereken bir başucu takvimi:

OCAK AYI: Yeni kararlar almanın tam zamanı. Bu ayda sigarayı bırakabilirsiniz.

ŞUBAT AYI: Şubatta ağır karbonhidratlı besinlerden vazgeçin.Tahıl ürünleri,
nohut, fasulye, börülce gibi yiyecekler baş tacnız olsun.

MART AYI: Güneş yüzünü gösterdi. Fırsat buldukça açık havada yürüyüşler yapın.
Kışın alınan kilolar böyle verilebilir.

NİSAN AYI: Nisan ayında özellikle bel ve karın jimnastiği yapmanız, beslenme
programını gözten geçirmeniz gerekiyor.

MAYIS AYI: Bu ay sindirim sisteminizi korumaya özellikle çok önem veriniz.

HAZİRAN AYI: Tatile çıkmadan önce bir check up yaptırın.Sıradan bir
araştırma bile yeterlidir. Kan ve idrar tahlili, bir kaç inceleme ile bu mesele halledilir.

TEMMUZ AYI: Güneşin aşırı fazla olduğu bu dönemde cildinize özen gösterin.
Ayrıca tansiyonunuzu ölçtürmeyi ihmal etmeyin. Vücudunuzun susuz kalması ihtimaline karşı
önlem alın.

AĞUSTOS AYI: Yılın bu en sıcak ayında stressten uzak kalın. Depresyon, panik atak gibi
sorunlar özellikle bu ayda ortaya çıkabiliyor.

EYLÜL AYI: Bu ayda açık hava sporlarına önem verin. Yürüyüşü ihmal etmeyin.

EKİM AYI: Grip, soğukalğınlığı, bronşit, enfeksiyon hastalıklarına yakalanmamak
için C vitamini içeren sebze ve meyveler sofranızdan eksik olmamalı. Yeşil ve siyah
çayın bağışıklık faydasını unutmayın.

KASIM AYI: Hava ısısındaki değişiklikler özellikle kalp ve akciğer hastalıklarına
davetiye çıkarır.Bu ayda sağlığınızı kontrol ettirin ve kışı rahat geçirin.

ARALIK AYI: Her şeyden önce stresse karşı önlem alın. Bu ay vitamin takviyesine
ağırlık verin. Kış günlerinde güneşi görür görmez kısa süreli yürüyüşler yapın.
Karamsarlığa kapılmanızı önler. ❤ ❤ ❤
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Mevsime göre sağlıklı beslenme
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
KıRMıZı RuGaN :: ÖNCE SAĞLIK :: Diyet Ve Sağlıklı Beslenme-
Buraya geçin: