AyrıcaLıkLı Olduğunuzu Hissedin..!!!
 
AnasayfaPortalTakvimSSSKayıt OlGiriş yap
Ortaklar
 Hoşgeldin; Misafir

Toplam 2 Mesajın Var.

Kayıt Tarihin:

Son Ziyaretiniz:


3632 Gündür yayındayız
2013 Konumuz var
5589 Mesaj gönderildi
139 Kullanıcımız Var
Son Üyemiz : Guduu
En son konular
» Almost as cut-price as download
Çarş. Ağus. 03, 2011 8:05 pm tarafından Misafir

» MİLLETTTTTTTT NERDESİNİZZZZZZ
Ptsi Ara. 07, 2009 3:51 pm tarafından NURUM_NUR

» Avusturyadan kimsecikler yokmu yaa bende tanismak istiyorum yakinimdan birileriyle
Ptsi Ocak 05, 2009 10:27 am tarafından hayat41

» YARIŞMAYA KATILAN MASA RESİMLERİ(lutfen resimleri aynı başlıkta buradan paylaşalım)
Perş. Ara. 25, 2008 11:49 pm tarafından pınkrose

» 18 ÇANKIRI
Salı Ara. 23, 2008 4:57 pm tarafından hayat41

» lalelerim sarardıı
Ptsi Ara. 22, 2008 10:23 am tarafından ayşe42

» COCUKLARIMIZA ELBISELER DIKELIMMI????? (DOGMAMIS COCUGUMA DON BICIYOM :)))))
Salı Ara. 16, 2008 8:18 pm tarafından devit

» PILOTUN EL BECERİLERİ
Salı Ara. 16, 2008 8:07 pm tarafından devit

» YAZ SERGİMİZDEN GÖRÜNTÜLER
Salı Ara. 16, 2008 8:05 pm tarafından devit

Kimler hatta?
Toplam 1 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 1 Misafir

Yok

Sitede bugüne kadar en çok 203 kişi Ptsi Tem. 31, 2017 6:38 pm tarihinde online oldu.

Paylaş | 
 

 Kızlar nefes alamadımmm :(

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
LELOŞŞ
üye
üye
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 524
Yaş : 39
Nerden : İSTANBUL
İş/Hobiler : YÖNETİCİ
Lakap : LELOŞŞ
Rep :
999 / 100999 / 100


MesajKonu: Kızlar nefes alamadımmm :(   Cuma Ekim 03, 2008 4:13 pm

Bu dünyadan aniden çekip gidecegimizi dün gece çok acı bi şeyde bir kere daha hissettim arkadaşlar
sıradan bi akşamda sakin tv. izliyoduk evimizde eşim bi anda sıcakladım dedi 2 dk. sonra üşüdüm dedi o ana kadar hiç bi şeyi yoktu film izliyoduk bi anda yok oldu odadan gittim baktım kapıdan yatak odasına yatmıştı oğluma sessiz ol baban yatmış dedim 15 dk. daha oturdum içerde banyo yapıcaktım havlu almak için girdim odaya bi anda bi inilti duydum hala şoktayım yaa duymasaydım yaa banyoya girseydim düşündükçe çıldırcak gibi oluyorum bütün vucudu titriyodu ateşi çok yüksekti bilinçsiz sayıklıyodu napıcamı bilemedim komşulara koştum herkesmi bi anda yok olur evden apartmanda hiç kimse yok amcam yakın oturuyo onları aradım bu arada kaldırmaya çalıştım eşimi üzerini giydiriyim dedim ama ne ayagı ne kolu tutmuyodu :( emre ise çığlıklarla babam ölüyo diye bagırıyodu napıcagımı bilemedim yengemle amcam geldi kaldıramadık 3 kişi ambulans çagırdık acı sesiyle geldi ambulans yataktan sedyeye aldılar eşimi o sadece sayıklıyodu hakkını helalet diye ve çok kötü titriyodu bi şey yapamamak varya inanın o kadar kötü bi şeyki hastaneye gittik bu hastaneye girmeyeli 1,5 yıl oldu ark. o acilin kapısında beklemek yarı ömrümü aldı babamı ben bu hastanede kaybettim :( neler geldi gözümün önüne bilemezsiniz çok korktum ben yaaa aynı şeyleri duymaktan aynı şeyleri yaşamaktan korktum :(
40 derecenin üstündeydi ateşi hastaneye gittigimizde doktor 5 dk. daha bu halde kalsaydı felç olurdu dedi ateşini düşürdüler serom bağladılar sabahladık orda ateşi düştü bilinci geldi hiç bi şey hatırlamıyodu sabah nasıl hastaneye geldigini nasıl böyle oldugunu hiç bi şey hatırlamıyo sadece babamı gördügünü söylüyo..
Şimdi şükür rabbime evimizdeyiz çok bitkin halsiz sürekli dalıp dalıp gidiyo çorba içirdim ilaçlarını içirdim şuan uyuyo
Ben çok korktum bi an beni bırakıp gidiyo sandım , dünyanın başıma yıkıldıgını hissettim , nefes alamadım ben kocamı tahminimden çok daha fazla sevdigimi öğrendim :(
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Kızlar nefes alamadımmm :(   Cuma Ekim 03, 2008 6:23 pm

ahhhhh canim ya gecmis olsun okurken bile cok köt oldum offff cok kötü bisey bu yasadigin 😢 😢
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Kızlar nefes alamadımmm :(   Cuma Ekim 03, 2008 7:29 pm

Allah beterinden korusun i,nşallah biran önce toparlanır sağlığına kavuşur
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Ad-Minella
Kraliçe
Kraliçe
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 304
Yaş : 47
Nerden : Bilinmeyenden
Rep :
999 / 100999 / 100


MesajKonu: Geri: Kızlar nefes alamadımmm :(   Cuma Ekim 03, 2008 10:01 pm

Canım çok geçmiş olsun..
Aynı şey tam 2 ay kadar önce bende yaşadım..
Eşim 40 derece nin üstünde ateşle ellerimde yıgıldı kaldı.
Gözleri donuklaştı. Kalp ritmi hızlandı. Bilinci kapandı ve kendinden geçti.
Şimdi senin anlattıklarınla o an gözumun önune geldi
belki hayatımda yasadıgım en zor anlardan birisiydi.
O an insanın hayatından herşey akıp gidiyor sanki.
O acının asla tarifi yok.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://kirmizirugan.yetkinforum.com
izmirli
üye
üye


Kadın
Mesaj Sayısı : 7
Yaş : 44
Nerden : izmir
İş/Hobiler : yemek yapmak örgü örmek
Lakap : kelebek
Rep :
1 / 1001 / 100


MesajKonu: Geri: Kızlar nefes alamadımmm :(   Paz Ekim 05, 2008 1:49 pm

canım çok çok geçmiş olsun.allah bidaha göstermesin.e çıkarsınız artık 2, balayına. işte böyle zamanlarda anlıyoz kavganın münakaşaların ne kadar anlamsız olduğunu.allah başımızdan eksik etmesin goncalarımızı.tekrar geçmiş olsun canım.öpüyorum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
desibel
KıRMıZı RuGaN TeaM
KıRMıZı RuGaN TeaM
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 399
Yaş : 49
Nerden : İzmir
İş/Hobiler : Eğitimci-Bağlama çalmak, kitap okumak.
Lakap : *****
Rep :
999 / 100999 / 100


MesajKonu: Geri: Kızlar nefes alamadımmm :(   Paz Ekim 05, 2008 2:05 pm

Lelloşçum geçmişler olsunnn. Allah başka dert göstermesin. Böyle bi durum olmadan kimse kimsenin kıymetini bilemiyo canlarım. Allah sana ve oğluna bağışlamış eşini. Birlikte nice uzun yıllar diliyorum. ☀
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ZeHRa
üye
üye
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 7
Yaş : 39
Nerden : istanbul
İş/Hobiler : ev hanımı
Lakap : bayan
Rep :
1 / 1001 / 100


MesajKonu: Geri: Kızlar nefes alamadımmm :(   Paz Ekim 05, 2008 2:24 pm

Canım geçmişler olsun rabbim birdaha yaşatmasın ..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
spacter
KıRMıZı RuGaN TeaM
KıRMıZı RuGaN TeaM
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 155
Yaş : 39
Nerden : istanbul
İş/Hobiler : tekstil
Lakap : memati
Rep :
100 / 100100 / 100


MesajKonu: Geri: Kızlar nefes alamadımmm :(   Paz Ekim 05, 2008 6:11 pm

Canım yaaa çok geçmiş olsun..RABBİM eşini sana ve oğluna bağışlamış Umarım birdaha boyle bi acı yaşatmaz...Yazdıklarını okurken ya benm başımada boyle bişy gelirse ne yaparım diye düşündüm ALLAHIM göstermesin..Çok zor bir durum..Kısacık hayatta sevdiklerimizi üzmeyelim..Bazı yanlış anlamalarla sonra pişman olabileceğimiz sözler ve davranışlarda bulunmayalım..İnsanları kazanmak çok zordur kaybetmek iki dudak arasından çıkacak bi kelimeye bakar..Senin eşini sevdiğin kadar eminimki oda seni çok seviyor..Bu acı olay sizi birbirinize daha çok bağlayacak eminimki..Tekrar çok geçmiş olsun canımm...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
hayat41
üye
üye
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 228
Yaş : 35
Nerden : kocaeli
İş/Hobiler : evhanımı
Lakap : hayat
Rep :
250 / 100250 / 100


MesajKonu: Geri: Kızlar nefes alamadımmm :(   Ptsi Ekim 06, 2008 8:46 am

güzellim geçmişer olsun bende gözyaşlarımı tutamadım okurken gerçekten çokzor allah kimseye göstermesin
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
gülo
üye
üye
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 135
Yaş : 37
Nerden : istanbul
İş/Hobiler : elk.müh.
Lakap : gülo
Rep :
1 / 1001 / 100


MesajKonu: Geri: Kızlar nefes alamadımmm :(   Ptsi Ekim 06, 2008 3:55 pm

Kardeşim canım arkadaşım çok geçmiş olsun.inan çok üzüldüm.allah eşini sana ve oğluna bağışlamış.acılarını göstermesin hiçbirimize.4 gündür ağzıma koymadığım sigarayı yazını okurken yaktım.feci sinirlerim bozuldu ya.canım eşinin kıymetini bil.umarım bundan sonra sudan sebepleri büyütüp birbirinizin kalbini kırmazsınız.tekrar geçmiş olsun canım benim..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ceylanmelek
KıRMıZı RuGaN TeaM
KıRMıZı RuGaN TeaM
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 32
Yaş : 36
Nerden : TR DISINDAN
İş/Hobiler : Dikis,muzik,kitap,okul
Lakap : geyik
Rep :
200 / 100200 / 100


MesajKonu: Geri: Kızlar nefes alamadımmm :(   Ptsi Ekim 06, 2008 8:20 pm

Canimm coook gecmis olsun 😢 😢 😢 😢 gozyaslarim hala klavyeye akiyoe 😢 😢
Ogunler gitsinde bir daha gelmesin,bizden uzak olsuN!!!
Dedinya komsulardan kimsemi olmaz diye,dusundum allah korusun benim basima boyle 1 sey gelse,birak komsuyu,akrabam bile yok!! Allah kimseyi caresiz ve kimsesiz birakmasin 😢
Tekrar tekrar gecmis olsun.....!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
kedijik
üye
üye
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 8
Yaş : 39
Nerden : konya
İş/Hobiler : işletmeci
Lakap : miauw
Rep :
1 / 1001 / 100


MesajKonu: Geri: Kızlar nefes alamadımmm :(   Salı Ekim 07, 2008 11:07 pm

Buyık gecmıs olsun.Bı an kendımı yerınde hıssettım offff .Allah vermesın kımsenın basına...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
minel aşk
üye
üye
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 41
Yaş : 30
Nerden : ısparta
İş/Hobiler : ögrenci
Lakap : cingen
Rep :
1 / 1001 / 100


MesajKonu: Geri: Kızlar nefes alamadımmm :(   Salı Ekim 07, 2008 11:09 pm

canım Allah korumuş gerçekten çok geçmiş olsun Rabbim yar ve yardımcınız olsun eşin bir an önce saglıgına kavuşur inşallahhhh
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
cucu-pete
üye
üye
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 130
Yaş : 32
Nerden : dünyali
İş/Hobiler : tp ögrenci-alisveris,müzik,dans,kitap
Lakap : cucu
Rep :
500 / 100500 / 100


MesajKonu: Geri: Kızlar nefes alamadımmm :(   Perş. Ekim 16, 2008 9:03 am

canim benim duymamistim bitanem cok gecmis olsun,allah bir daha yasatmasin canim ya cok üzüldüm.allahim tüm aile fertlerinize bir bir saglikli sihhatlu uzun ömürler versin bitanem
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
nehirsu66
üye
üye
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 96
Yaş : 29
Nerden : kütahya
İş/Hobiler : ögrenci
Lakap : inatçı
Rep :
100 / 100100 / 100


MesajKonu: Geri: Kızlar nefes alamadımmm :(   Perş. Ekim 16, 2008 11:40 am

canım çok ama çok geçmiş olsun rabbim inşlh. bidaha yaşatmaz ve en kısa zamanda kendini toparlar tekrar geçmiş olsun bitanem :cheers:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ayşe42
üye
üye
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 150
Yaş : 48
Nerden : konya
İş/Hobiler : elişi
Lakap : ayşe
Rep :
150 / 100150 / 100


MesajKonu: Geri: Kızlar nefes alamadımmm :(   C.tesi Kas. 15, 2008 7:57 pm

canım daha yeni okuyorum kusura bakma,hep nederim biliyonmu sevdiklerini yarın ölecekmiş gibi sev ayvacı
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
LELOŞŞ
üye
üye
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 524
Yaş : 39
Nerden : İSTANBUL
İş/Hobiler : YÖNETİCİ
Lakap : LELOŞŞ
Rep :
999 / 100999 / 100


MesajKonu: Geri: Kızlar nefes alamadımmm :(   C.tesi Kas. 15, 2008 11:27 pm

ayşe42 demiş ki:
canım daha yeni okuyorum kusura bakma,hep nederim biliyonmu sevdiklerini yarın ölecekmiş gibi sev ayvacı

saol ablam bu olay bizi kendimize getirdi eşimide benide sihirli degnek degmiş gibiyiz allah onu başımdan eksik etmesin o benim her şeyim ayvacı
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
YAĞMURCN

avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 23
Yaş : 31
Nerden : istanbul
İş/Hobiler : yönetici asistanı
Lakap : HİHOYYTT
Rep :
1 / 1001 / 100


MesajKonu: Geri: Kızlar nefes alamadımmm :(   Paz Kas. 16, 2008 12:20 am

Allah bir daha yaşatmasın inşallah Allah kocalarımızı bize bağışlasın bizleride onlara cnm....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
pılot andaç
üye
üye
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 486
Yaş : 45
Nerden : dünyadan
İş/Hobiler : uçmak
Lakap : cimcime
Rep :
999 / 100999 / 100


MesajKonu: Geri: Kızlar nefes alamadımmm :(   Paz Kas. 16, 2008 10:15 am

CANIM ÇOK GEÇMİŞ OLSUN. İNŞALLAH BIRDAHA TEKRARLAMAZ.ALLAH SİZE BAĞIŞLAMIŞ,TEKRAR GEÇMİŞLE OLSUN dostuz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Kızlar nefes alamadımmm :(
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» emo kızlar bunlar farklı
» Temsili Kızlar
» Sadece Arkadaştık (13. bölüm geldi)
» Ada ve Justin
» PDD-NOS:Bu tanı çocuk belli bir teşhis alamadığı....

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
KıRMıZı RuGaN :: SERBEST KÜRSÜ :: DUVAR-
Buraya geçin: